juliagertsdotter.blogg.se

inspiration. foto. musik. livet.

alive and beautiful

Publicerad 2015-08-23 18:46:00 i Foto, Livet,

"Who will fix me now? Dive in when I'm down?
Save me from myself, don't let me drown.
Who will make me fight? Drag me out alive?
Save me from myself, don't let me drown."
- Drown, Bring Me The Horizon
 
Egentligen är bilderna för mig raka motsatsen till texten. Naturen är för mig levande och vacker. Jag kopplar
den till bra stunder. Men det är väl just det, det är i naturen jag mår bra. Det är när jag känner mig som
personen i texten som jag allra mest vill till det som för mig är levande och vackert. Naturen.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Skogsraah ☾

Publicerad 2015-08-27 11:01:04

Otroligt fina bilder!

Svar: Nejmen taaack! :D vad glad jag blir!!
Julia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

är en 20åring från Kungälv. För tillfället jobbar jag en säsong uppe i Sälen, sedan får vi se vad som händer. I min blogg får ni se lite bilder från mitt liv, inspiration, foto, musiktips mm :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela