juliagertsdotter.blogg.se

inspiration. foto. musik. livet.

drömmar & mål

Publicerad 2015-10-22 21:05:20 i Inspiration - Världen, Livet,

Förra fredagen åkte jag till Sälen för intervju. I bilen på väg dit blev jag plötsligt nervös och tänkte - varför skulle jag få jobbet? Jag måste
få jobbet, att vara kvar i Kungälv ett år innan jag kan åka till Australien skulle gå mig på nerverna. Jag kan inte bara gå hemma och vänta,
vilket det hade känts som. Det är ju nu jag ska ut i världen! Inte om ett år. Så när jag satt där och funderade insåg jag plötsligt att sedan
förra året har jag utvecklats väldigt mycket. För ett år sedan slängde jag målet om Au Pair i papperskorgen - jag, som blir illa till mods
med barn, kan ju inte lägga ett helt år på att ta hand om barn. Men sedan dess har jag jobbat med barn på olika ställen som vikarie - och
jag älskar det. Barn är ju hur underbara som helst.
 
Så jag bestämde mig där och då, rakt upp och ner. Blir det inte Sälen så blir det USA. Jag får helt enkelt skjuta på Australien ett par månader - men
dit ska jag också! Nu fick jag jobbet i Sälen (yaaay!) men ringde STS idag om lite info. Så nu har jag skickat en intresseanmälan och satsar
på att åka i juni, så får jag någon månad hemma innan jag tar mitt pick och pack igen! Åååh, jag är så glad över att denna insikten infann sig :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

är en 20åring från Kungälv. För tillfället jobbar jag en säsong uppe i Sälen, sedan får vi se vad som händer. I min blogg får ni se lite bilder från mitt liv, inspiration, foto, musiktips mm :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela