juliagertsdotter.blogg.se

inspiration. foto. musik. livet.

fokusera

Publicerad 2015-10-13 19:42:00 i Livet,

De senaste dagarna har min hjärna arbetat på högvarv för att försöka ta in vad som hänt. Att det faktiskt har hänt. I söndags, dagen efter, hjälpte
teatern mig att ändra fokus en stund. Idag var det skönt att fokusera lite på fotografering, trots att hjärnan inte orkat tänka på händelsen för mycket,
den har liksom stängt av. Det var som en kompis sa, man klarar inte av att sätta sig in i vad som hänt för mycket. Man pallar inte. Jag fattar inte hur
hans familj kommer stå ut. Jag hade gått under. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

är en 20åring från Kungälv. För tillfället jobbar jag en säsong uppe i Sälen, sedan får vi se vad som händer. I min blogg får ni se lite bilder från mitt liv, inspiration, foto, musiktips mm :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela