juliagertsdotter.blogg.se

inspiration. foto. musik. livet.

let's talk about your hair

Publicerad 2015-09-10 00:20:00 i Inspiration - Hår, Livet,

Bild på mitt nya hår! Från en bra hårdag dock. Klippte mig i slutet av juli, det blev aningen kort och jag kände mig som en ful Gustav Vasa
alternativt som en pojke från the 90's... Nu har det växt nån centimeter sen dess och det gör en väldig skillnad faktiskt :) Jag kan ha det
utsläppt utan att det nödvändigtvis lägger sig i en A-form typ och jag kan dessutom ha håret i en liten hästsvans som kan vara gullig med det
lilla nackhåret som ännu är för kort för att hänga med. Och det är SÅ skönt. HATAR att känna mig ful i håret. Visst, jag fixar det sällan men jag
vill kunna dölja en dålig hårdag genom att sätta upp det i en hederlig hästsvans. För det är inte alltid den där halvuppsättningen funkar på
mig (när man bara tar det övre håret och gör en knut uppe på huvudet). Men nu mina damer och herrar - I'm back in the game ;)
 
Have Mercy - "Let's Talk About Your Hair"
 

Kommentarer

Postat av: Skogsraah ☾

Publicerad 2015-09-19 14:37:44

Passar dig superbra!

Svar: Taack så mycket! :D
Julia

Postat av: milina.blogg.se

Publicerad 2015-09-22 02:27:54

SÅ snygg! :)

Svar: Ååh taack! :D
Julia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

är en 20åring från Kungälv. För tillfället jobbar jag en säsong uppe i Sälen, sedan får vi se vad som händer. I min blogg får ni se lite bilder från mitt liv, inspiration, foto, musiktips mm :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela